Lietuviškai  /  По-русски
Vilnius: +37065377889; Rokiškis: +37062042661
Padangų žymėjimai Padangų montavimo kainos Padangų montavimas ir balansavimas Centravimo žiedai ratlankiams Neterškime gamtos Kontaktai
 
 
Vasarinės padangos
Žieminės padangos
Universalios padangos
Lieti ratlankiai
Plieniniai ratlankiai
Kitos padangos
 
 
Padangos yra jungiamoji grandis tarp automobilio ir kelio dangos. Saugumas didžiąja dalimi priklauso nuo padangų kontakto su kelio danga ploto – jis sąlyginai nedidelis. Todėl svarbu, kad automobilio padangos būtų puikaus stovio. Jūsų automobiliui tinkančias padangas automobilio konstruktoriai nustato dar pirmosios komplektacijos metu, atsižvelgiant į visus eksploatavimo ypatumus. Keisdami padangas, nepasitarę su šios srities specialistu nekeiskite jų išmatavimų, apkrovos indeksų ir greičio arba tipo. Montavimo ir išmontavimo procedūrą atlieka tik profesionalų ir naudojant šiuolaikinę įrangą.
 
 
Neteisingai sumontavus padangas, atsiranda didelė tikimybė, kad važiuojant bus pažeistos kameros ar ratlankiai. Tuo pačiu kyla reali grėsmė paties vairuotojo gyvybei ir sveikatai. Ant vienos ašies montuojamos padangos būtinai turi būti vieno dydžio ir tipo. Padangos montuojamos taip, kad DOT ženklinimas būtų išorinėje rato pusėje. Tai netaikoma padangoms su numatyta sukimosi kryptimi, apsauginiu diržu šone ar baltais šonais. Montuoti bekameres padangas be kamerų galima tik tuo atveju, kai automobiliuose yra sumontuoti bekamerių padangų ratlankiai. Griežtai draudžiama montuoti bekameres padangas kartu su kamera, jei montuojama ant disko su bekamerės padangos ratlankiu. Jei tai vis dėlto būtina, kamerą pripūskite kaip galima lėčiau, kad tarp kameros ir padangos likęs oras išeitų lengvai.
 
Bekamerės padangos montavimas ant ratlankio, skirto kamerinei padangai, turi būti atliekamas su kamera. O kamerinė padanga ant ratlankio, skirto bekamerei arba kamerinei padangai, montuojama tik kartu su kamera. Montuojant bekameres kameras naudojamas ratlankį atitinkantis ventilis. Ventilis montuojamas kiekvieną kartą keičiant padangą. Norint, kad padanga gerai priglustų prie kraštų, sumontavus padangas jas reikia pripūsti iki 2,5 barų. Po to slėgį padidinti iki reikalingo eksploatavimui.

Grįžti atgal į straipsnių sąrašą
 
 
 
Tipas
Plotis
Aukštis
Spindulys
Miestas
Nusidėvėjimas
 
Taškai
Tarpai
Spindulys
Tipas
Miestas
 
Straipsniai
Padangų savybės
Padangos yra jungiamoji grandis tarp automobilio ir kelio dangos. Saugumas didžiąja dalimi priklauso nuo padangų kontakto su kelio danga ploto – jis sąlyginai nedidelis. Todėl svarbu, kad automobilio padangos būtų puikaus stovio.
Plačiau
Padangų laikymas
Žinoma, kad padangos – tai guminis gaminys, kuris lengvai deformuojasi, yra lengvai pažeidžiamas ardančio naftos produktų poveikio bei saulės spindulių. Todėl jas reikia laikyti tam tikroje padėtyje ir saugoti nuo minėtų kenksmingų faktorių poveikio.
Plačiau
Kinijoje bus gaminamos spalvotos padangos
Ar kada nors galvojote, kad galėtų būti rožinės padangos, kurios tiktų rožinei "Ferrari California"?
Plačiau
Padangos iš cukraus keliuose pasirodys po kelių metų
Vairuotojai sulaukė saldžių naujienų. Už kelių metų jų automobiliai, galbūt, jau naudos ekologiškas padangas pagamintas iš cukraus.
Plačiau
 
 
 

Naudotos padangos, devetos padangos, padangos, vasarines padangos, ziemines padangos, universalios padangos