Lietuviškai  /  По-русски
Vilnius: +37065377889; Rokiškis: +37062042661
Padangų žymėjimai Padangų montavimo kainos Padangų montavimas ir balansavimas Centravimo žiedai ratlankiams Neterškime gamtos Kontaktai
 
 
Vasarinės padangos
Žieminės padangos
Universalios padangos
Lieti ratlankiai
Plieniniai ratlankiai
Kitos padangos
 
 
Akivaizdu, kad nuo slėgio padangose priklauso daugelis charakteristikų, pirmiausiai tai resursas. Jei slėgis padangose viršija normą, tai centrinė protektoriaus piešinio dalis labai greitai susidėvi, jei slėgis žemiau normos – smarkiau susidėvi šoninės padangų dalys. Per daug pripūstos padangos taip pat pablogina protektoriaus sukibimo savybes, dėl to pailgėja stabdymo kelias. Jei slėgis per žemas, padangos stipriau deformuojasi ir automobilį tampa sunkiau valdyti, o karštu oru, padidėjus vidinei trinčiai, gali perkaisti ir atsisluoksniuoti karkasas – gali atsirasti „guzų“, padanga gali netgi sprogti. Todėl karštomis vasaros dienomis specialistai pataria slėgio lygį automobiliuose tikrinti ne rečiau, kaip kas 3-4 savaites.
 
Ratus balansuoti specialistai rekomenduoja ne tik pakeitus padangas naujomis, bet dar bent du kartus per metus: pasibaigus vadinamam apvažinėjimo periodui, kai padanga priglunda jai skirtoje vietoje (nuvažiavus maždaug 500-1200 km), bei maždaug sezono viduryje, kai padanga jau būna „patyrusi“ visus kelio malonumus ir kiek susidėvi. Taip pat svarbu pastebėti, kad vos tik sumontavus naujas padangas, prieš jų balansavimą, rekomenduojama pripūsti jas vienu-pusantro baro daugiau normos, o po balansavimo procedūros sumažinti slėgį iki normos. Ši procedūra būtina tam, kad padanga gerai priglustų prie ratlankio – taip balansavimas tampa tikslesnis.
 
Nusprendę apauti savo geležinį žirgą naujais ratlankiais su “neoriginaliomis” padangomis,  nepamirškite, kad tokiu atveju gali būti reikalingas visiškai kitoks slėgis padangose nei nurodo gamintojas. Civilizuotų padangų centrų specialistų paklauskite, koks šis slėgis turėtų būti.
 
Jei ketinate rinktis neoriginalius tiuninguotus diskus, taip pat turite išsiaiškinti, ar jie tiks jūsų automobiliui. Atminkite, kad kai kuriose situacijose, pavyzdžiui esant ratų išvirtimui, specifiniam pakabos darbui, padangos gali liestis su kėbulu, todėl gali būti gadinami jų kraštai. Dėl to mažėja padangų atsparumas, važiuojant dideliu greičiu jos gali tiesiog sprogti, automobilis gali tapti nevaldomas.
 
Gana dažnai padangos nepataisomai susidėvi dėl paties vairuotojo kaltės – jei jis nepastebi pradurtos padangos. Dėl šios nemalonios situacijos gali atsirasti pliaukšinčios padangos garsas, pablogėti dinamika, automobilį gali traukti į šoną, automobilio greitis važiuojant neutralia pavara gali greitai sumažėti. Pastebėjus išvardintus požymius, reikia sustoti ir apžiūrėti padangas. 
 
Vasarą lyjant taip pat svarbus atsparumas akvaplaniravimui. Kad šis rodiklis būtų kuo aukštesnis, specialistai pataria ant priekinės ašies montuoti padangas su gilesniu protektoriaus piešiniu (jas galima sukeisti atliekant bandomąjį balansavimą).
 
 
 
Mūsų eksploatavimo sąlygomis pagrindinė problema – padangų šonų pažeidimas dėl duobėtų kelių. Šių nemalonumų galima išvengti tiesiog apvažiuojant gilesnes ir didesnes duobes. Svarbiausia – laiku sumažinti greitį ir stabtelėti prieš pat duobę, kelio defektą rekomenduojama pervažiuoti išmynus stabdžio pedalą. Lėkti per duobes dideliu greičiu ypač pavojinga – galima neapskaičiuoti distancijos ir kliudyti automobilį, važiuojantį gretima eismo juosta.
 
Pažeidus naujas padangas kai kurie prekių ženklai gali pakeisti jas naujomis (pagal garantiją). Jei įpjovimas negilus (iki 4 cm), jums gali tekti padangą remontuoti. Yra du būdai: pirmasis – užklijuoti pažeistą vietą limpančiais lopais, antrasis – karštas vulkanizavimas. Pirmasis būdas taikomas esant nedideliems išsipūtimams padangos kraštuose, o antrasis perpjovus padangą kiaurai. Antru atveju lopai netinka, nes jie klijuojami iš vidaus, o išorėje per įpjovimą gali patekti drėgmė, ardanti karkasą.

 
 
 
Tipas
Plotis
Aukštis
Spindulys
Miestas
Nusidėvėjimas
 
Taškai
Tarpai
Spindulys
Tipas
Miestas
 
Straipsniai
Padangų savybės
Padangos yra jungiamoji grandis tarp automobilio ir kelio dangos. Saugumas didžiąja dalimi priklauso nuo padangų kontakto su kelio danga ploto – jis sąlyginai nedidelis. Todėl svarbu, kad automobilio padangos būtų puikaus stovio.
Plačiau
Padangų laikymas
Žinoma, kad padangos – tai guminis gaminys, kuris lengvai deformuojasi, yra lengvai pažeidžiamas ardančio naftos produktų poveikio bei saulės spindulių. Todėl jas reikia laikyti tam tikroje padėtyje ir saugoti nuo minėtų kenksmingų faktorių poveikio.
Plačiau
Kinijoje bus gaminamos spalvotos padangos
Ar kada nors galvojote, kad galėtų būti rožinės padangos, kurios tiktų rožinei "Ferrari California"?
Plačiau
Padangos iš cukraus keliuose pasirodys po kelių metų
Vairuotojai sulaukė saldžių naujienų. Už kelių metų jų automobiliai, galbūt, jau naudos ekologiškas padangas pagamintas iš cukraus.
Plačiau
 
 
 

Naudotos padangos, devetos padangos, padangos, vasarines padangos, ziemines padangos, universalios padangos