Lietuviškai  /  По-русски
Vilnius: +37065377889; Rokiškis: +37062042661
Padangų žymėjimai Padangų montavimo kainos Padangų montavimas ir balansavimas Centravimo žiedai ratlankiams Neterškime gamtos Kontaktai
 
 
Vasarinės padangos
Žieminės padangos
Universalios padangos
Lieti ratlankiai
Plieniniai ratlankiai
Kitos padangos
 
 
Žinoma, kad padangos – tai guminis gaminys, kuris lengvai deformuojasi, yra lengvai pažeidžiamas ardančio naftos produktų poveikio bei saulės spindulių. Todėl jas reikia laikyti tam tikroje padėtyje ir saugoti nuo minėtų kenksmingų faktorių poveikio.

Padangas reikia saugoti vertikalioje padėtyje, bet ne pakabintas. Jas galima atremti į plokštumą, geriausiai į išlenktą. Taip padangos mažiau deformuojasi. Atramoms nerekomenduojama naudoti plonų vamzdžių, įtemptos vielos ar aštrių lovio kraštų – tai didina atskirų nedidelių padangų plotų apkrovą. Vėliau tai gali turėti įtakos didesnėms deformacijoms. Ilgai saugant padangas kas du tris mėnesius jas reikia pasukti (pakeisti atramos zoną). Tai padeda išvengti kraštų formos ir protektoriaus pokyčių bei padangų disbalanso.
 

Negalima laikyti padangų, sukrautų viena ant kitos. Veikiant traukos jėgai, apatinių padangų protektorius deformuojasi. Nuolat veikiant šiai jėgai per ilgą laiką išlinksta brekeris ir pasikeičia protektoriaus profilis – per  skerspjūvį jis tampa apvalus. Naudojant tokias padangas mažėja jų lietimosi su kelio danga plotas, blogėja sukibimas, o protektorius centre intensyviau dėvisi.

Padangas geriausiai laikyti uždarose patalpose. Uždengtas padangas lauke galima laikyti ne ilgiau kaip mėnesį. Neapsaugotų nuo saulės ir blogo oro poveikio padangų laikyti negalima dėl žymių temperatūros svyravimų ir sąlyginės drėgmės: temperatūros svyravimai – nuo -30ºC iki +30ºC, drėgmės – nuo 50% iki 80%. Patalpose (būtinai švariose) šiuos rodiklius galima reguliuoti vėdinant. Draudžiama laikyti padangas vienoje patalpoje su degiomis ir cheminėmis medžiagomis, tepalais ir kitais naftos produktais.

Padangose su kameromis slėgis turi būti minimalus – kad padangos „neišpūstų“, t. y., kad ji nesideformuotų. Atskirai laikomas kameras taip pat reikia truputį pripūsti ir laikyti ant gembių išlenktais paviršiais.



Grįžti atgal į straipsnių sąrašą
 
 
 
Tipas
Plotis
Aukštis
Spindulys
Miestas
Nusidėvėjimas
 
Taškai
Tarpai
Spindulys
Tipas
Miestas
 
Straipsniai
Padangų savybės
Padangos yra jungiamoji grandis tarp automobilio ir kelio dangos. Saugumas didžiąja dalimi priklauso nuo padangų kontakto su kelio danga ploto – jis sąlyginai nedidelis. Todėl svarbu, kad automobilio padangos būtų puikaus stovio.
Plačiau
Padangų laikymas
Žinoma, kad padangos – tai guminis gaminys, kuris lengvai deformuojasi, yra lengvai pažeidžiamas ardančio naftos produktų poveikio bei saulės spindulių. Todėl jas reikia laikyti tam tikroje padėtyje ir saugoti nuo minėtų kenksmingų faktorių poveikio.
Plačiau
Kinijoje bus gaminamos spalvotos padangos
Ar kada nors galvojote, kad galėtų būti rožinės padangos, kurios tiktų rožinei "Ferrari California"?
Plačiau
Padangos iš cukraus keliuose pasirodys po kelių metų
Vairuotojai sulaukė saldžių naujienų. Už kelių metų jų automobiliai, galbūt, jau naudos ekologiškas padangas pagamintas iš cukraus.
Plačiau
 
 
 

Naudotos padangos, devetos padangos, padangos, vasarines padangos, ziemines padangos, universalios padangos